Diensten

Admin on demand

Bij een groot aantal MKB bedrijven en Non Profit organisaties die gebruik maken van Salesforce CRM omvat het specifieke beheer van de applicatie te weinig werk om een fulltime Salesforce Administrator in dienst te hebben en wordt het beheer ondergebracht bij een van de andere personeelsleden.

Hierdoor wordt er vaak onvoldoende gebruik gemaakt van alle geweldige mogelijkheden van Salesforce CRM, sluipen er allerhande “tekortkomingen” in en soms leidt dit er zelfs toe dat het systeem haast onwerkbaar wordt en het draagvlak volledig wegvalt om vervolgens helemaal niet meer gebruikt te worden.

  • Hoe dit op te lossen zonder een fulltime Salesforce Admin aan te nemen?
  • Of wisselt de behoefte aan een Salesforce Admin van week tot week?
  • Of heeft u sowieso maar behoefte aan een Salesforce Admin voor slechts een paar uur per week/maand?
  • Of zit u tijdelijk zonder Salesforce Admin?

AdminAid biedt met Admin on Demand een ideale oplossing!

U krijgt de ondersteuning die uw organisatie nodig heeft en als gecertificeerd Salesforce Administrator werk ik bij u op kantoor, op afstand, of een combinatie daarvan.

AdminAid levert onder andere de volgende diensten aan organisaties:

GEBRUIKERSBEHEER

Het toevoegen, verwijderen, bevriezen en algemeen beheren van de gebruikers en licenties binnen uw Salesforce omgeving.

DATAMODEL

AdminAid kan u helpen al uw klant en/of donateur data op een goede manier op te slaan en te ontsluiten door het aanpassen of toevoegen van objecten, velden en lijstweergaves.

PROCES AUTOMATISERING

Bespaar tijd en verbeter uw data-kwaliteit door de inzet van automatiseringsmogelijkheden zoals: workflow, process builder, visual flow en deduplicatie regels.

RAPPORTAGES EN DASHBOARDS

Het maken van goede rapportages en dashboards is een vak apart. AdminAid kan u helpen uw wensen op dit gebied helder te formuleren en deze vervolgens te vertalen naar functionele dashboards en rapportages.

DATA IMPORT & EXPORT

Het importeren of exporteren van data kan een gevoelige en complexe opdracht zijn. AdminAid heeft ruime ervaring in het op de juiste manier en volgorde importeren en exporteren van diverse data sets.

MOBIELE TOEGANG

AdminAid kan voor u het hele traject verzorgen; van planning van hoe de mobiele app optimaal ingezet kan worden, tot en met uitrol en ondersteuning van de juiste functionaliteit naar uw gebruikers.

BEVEILIGING

Beveiliging van uw gegevens is van het grootste belang. AdminAid kan u helpen om de veiligheid van uw gegevens naar het hoogste niveau te brengen door toegang tot gegevens te beperken, inlog tijden en/of locaties te beperken en vele andere maatregelen.

EMAIL KOPPELINGEN

Uw medewerkers hebben contact met klanten via Outlook of hun Gmail account. Wij kunnen u helpen om de juiste klantinformatie naar de plek te brengen waar deze het meest nodig is: in uw mailclients.

ALLROUND BEHEER

AdminAid kan uw complete applicatiebeheer verzorgen, end-to-end of als onderdeel in een grotere beheersorganisatie.